Arctic Warriors on lappilaisia yrttituotteita valmistava yritys, joka toimii Narkauksen kylällä Rovaniemen eteläpuolella. Soturit ryhtyivät yhteistyöhön Puiston kanssa vuonna 2016, kun yritysbrändi kaipasi roilokkaamman olemuksen ja yrttivalmisteet villiä luonnettaan heijastavat pakkaukset.
Myllytimme Arctic Warriorsin olemuksen Puiston brändityöpajan läpi. Visuaalisen ilmeen ja markkinointiviestien tuli kuvastaa niin yrttituotteiden sisukasta sisältöä kuin yrityksen maanläheisiä arvoja ja ronskia asennetta.
Maaliskuussa 2018 Arctic Warriors osallistui menestyksekkäästi Leijonan luola -televisio-ohjelmaan, jossa brändi-ilme sai erityiskiitosta raadilta täynnä liike-elämän säälimättömiä petoja.
”Viime tilikaudella yrityksen liikevaihto yli kaksinkertaistui -- Misikankaan mukaan syynä on brändiuudistus, jossa tuotteiden nimiä lyhennettiin ja pakkauksista tehtiin harmonisempia.”
(Arctic Warriorsin tuotepäällikkö Katja Misikankaasta kertova juttu)
Yrttituotteiden pakkaussuunnittelussa haimme kahta funktiota: pakkauksen ilmeen tuli paitsi kertoa, mitä tuote pitää sisällään, myös näyttää hyvältä kodin hyllyllä.
Kun Arctic Warriorsin brändi uudistettiin, myös tuotteet lanseerattiin uudelleen. Käsikirjoitimme ja tuotimme yrityksen brändi- ja tuotekuvat yhteistyössä Studio Artican kanssa.
Arctic Warriorsin esite sekä avaa yrityksen toimintaa ja filosofiaa että kertoo sen tekemistä tuotteista ja raaka-aineista. Molemmille aiheille on oma puolensa esitteestä, jotka erotimme toisistaan erivärisillä pohjilla – yrityksen tarina vaalealla ja tuotetiedot tummalla.
Arctic Warriors kiertää aktiivisesti messuilla ja tapahtumissa, joissa kätevästi mukana kulkevat rekvisiittaratkaisut helpottavat elämää. Uutta brändi-ilmettä soveltaen suunnittelimme sotureille näyttävän osaston, johon kuuluvat muun muassa messuseinä ja pöytäliina.
Teimme Sinni-shotista ulkomaisille matkailijoille kohdennetun kampanjaflyer ja giveaway -paketin, joka odotti huoneessa Rovaniemelle saapuvia hotellivieraita talvikaudella 2017–2018.