EN

Markkinointisuunnitelma

mainostoimisto_puisto_porokello_tienvarsimainos.jpgmainostoimisto_puisto_porokello_screenshot2.jpgmainostoimisto_puisto_porokello_screenshot.jpg

Suunnittelimme viestinnän ratkaisut kolmelle kohderyhmälle – ammattiautoilijoille, sidosryhmille ja yksityisautoilijoille – hankkeen eri vaiheisiin.

 

Markkinoinnin suunnittelua ohjasi hankkeen päätavoite: puolittaa porokolarien määrä vuoteen 2020 mennessä. Laadimme markkinointisuunnitelman yhteistyössä asiakkaan projektipäällikön kanssa.

Ylläs oli Ykkönen, mutta uudella vuosituhannella muut tunturikeskukset tulivat rinnalle ja ohi. Vuonna 2017 suurimman ja kauneimman oli aika ottaa takaisin se, mikä sille kuuluu.

 

Uudistimme Ylläksen ilmeen ja brändin ​​​​vastaamaan paremmin alueen vetovoimatekijöitä. Ylläksestä tuli Luonnollisesti Ykkönen.

 

Ylläksen kestävät arvot soivat hienosti Puiston vastaavien kanssa.

Palvelumme

Työpaja Konsepti Brändistrategia Markkinointisuunnitelma Tuotteistus Nimi / slogan Ilme / identiteetti Tekstisuunnittelu Valokuvat Visualisointi Logo Printti ja julkaisut Pakkaukset Verkko ja digi Video ja TV Kuvitus Kirjainmuotoilu Tekoäly
Show menu
Hide Menu