Unelma kiipeily- ja joogakeskuksesta Rovaniemellä kyti pääkaupunkiseudun kiireessä eläneen yrittäjäpariskunnan mielessä. Kun he ottivat harppauksen pohjoiseen, kävi askel Puiston penkille. Ideasta syntyi konsepti ja brändi, ja alkuvuodesta 2021 leikkisän aktiivinen Väki avasi ovensa.
Väen lajien, joogan ja kiipeilyn, luontoyhteys on brändin visuaalisen ilmeen punainen lanka. Värit kumpuavat suoraan luonnosta ja typografiassa yhdistyvät myyttisyys ja modernius. Luonto on toiminut inspiraation lähteenä myös ilmeen orgaanisille muodoille, jotka elävöittävät kokonaisuutta.
Suunnittelimme Väen verkkosivuston ja toteutimme sen yhteistyössä liikuntakeskusten toiminnanohjausjärjestelmiin erikoistuneen WiseGymin kanssa. Sosiaalinen media on tärkeässä roolissa nuoren yrityksen näkyvyydessä, joten helpotimme Väen somettamista luomalla yritysilmeen mukaiset Canva-pohjat yhtenäiseen brändiviestintään.
Puiston kädenjälki näkyy myös paikan päällä Väessä. Toteutimme kiipeilyreittien vaikeusasteista kertovan grades-taulun sekä otemerkit brändin visuaalisuuteen sointuvaksi. Väki sai meiltä myös yritysilmeensä mukaiset presentaatio- ja julistepohjat Google Slidesiin, jotta itse tuotettu markkinointiviestintä pysyy brändiraameissa.
Väen valokuvissa halusimme nostaa esiin joogan ja kiipeilyn yhteyden luontoon ja sitoa sen yrittäjien tarinaan. Laadimme kuvaussuunnitelman ja pestasimme tehtävään parhaiten soveltuvan valokuvaajan kumppaniksemme. Osallistuimme myös kuvauksiin, jotta lopputulokseksi saatiin juuri sitä, mitä haluttiin.