Varanger Lodge on matkailuyritys, joka tarjoaa luksusmajoitusta sekä kalastus- ja luontoelämyksiä Varangerin vuonolla Pohjois-Norjassa. Puisto porhalsi paikan päälle inspiroitumaan, kun perheyritys kaipasi upeista puitteistaan viestivän brändin.
Brändin rakentaminen alkoi tutustumalla yritykseen ja sen tarjoamiin palveluihin pienessä Nessebyn kalastajakylässä. Puiston brändityöpajassa ruodimme yrittäjä Edgarin tarinaa, jonka halusimme nostaa esiin markkinoinnissa. Työpajan pohjalta loimme Varanger Lodgelle tavoiteidentiteetin ja laadimme bränditekstit viestintään.
"If it’s not real, it's not us”.
Varanger Lodgen graafisen ilmeen tuli heijastaa brändiä, jonka ytimessä olivat kippari Edgarin tarina, Varangerin alueen karunkaunis luonto ja alati muuttuva maisema sekä modernit ja ekologiset, perinteisestä kammista ammentavat luksusmökit. Suunnittelimme modernin ilmeen, joka viestii teeskentelemätöntä arvokkuutta ja luonnonrauhaa.
Varanger Lodgen verkkosivusto esittelee yrityksen tarjoamat palvelut tyylikkään koruttomasti. Lisäksi käyttäjälle kerrotaan kippari Edgarin tarina, avataan Varangerin alueen paikallishistoriaa ja taustoitetaan yrityksen kestävän kehityksen filosofiaa sekä ekologisia valintoja luksusmökkien suunnittelussa.