Vietämme keskimäärin kolmasosan arjesta töissä. Kiteytimme ja konseptoimme hankkeen pääviestit ja visuaalisen ilmeen toimivaksi kokonaisuudeksi yhteistyössä asiakkaan kanssa.
Kulttuuritalo tarjoaa ruokaa sielulle, mutta Korundi halusi tehdä hyvää myös keholle. Korundi Kitchen & Cafén suunnitelmista kuultuamme lähdimme innolla kehitysprosessiin mukaan. Laatimamme markkinointimateriaalit kertovat helposti lähestyttävästä kahvila-ravintolasta, jonka pirteät makuelämykset hurmaavat niin amanuenssin kuin raudoittajankin. Leikkisä ilme ja toteava slogan ovat sukua emobrändille, mutta seisovat tukevasti omilla jaloillaan.
Luvattumaan brändi oli uudistuksen tarpeessa, joten tarkastelimme yrityksen palveluita, kohderyhmiä ja arvopohjaa Puiston brändityöpajassa. Monipuolisen paketin keskeisiksi teemoiksi nousivat luonto, elämykset ja paikallisuus – niiden pohjalta suunnittelimme logon ja typografian. Uusi yritysilme heijastaa luovaa lappilaista tekemistä, jolla Luvattumaa on menestyksensä saavuttanut.
Suunnittelimme viestinnän ratkaisut kolmelle kohderyhmälle – ammattiautoilijoille, sidosryhmille ja yksityisautoilijoille – hankkeen eri vaiheisiin.
Markkinoinnin suunnittelua ohjasi hankkeen päätavoite: puolittaa porokolarien määrä vuoteen 2020 mennessä. Laadimme markkinointisuunnitelman yhteistyössä asiakkaan projektipäällikön kanssa.
Loimme Ylläksen markkinointityön taustalle konseptin, joka kiteyttää alueen luontaiset vahvuudet ja erottuvuustekijät. Linjaveto ulottuu viestinnän ratkaisuihin, markkinointisisältöihin ja visuaaliseen ilmeeseen.