Nimi / slogan

mainostoimisto_puisto_porokello_logo3.jpgmainostoimisto_puisto_porokello_logo4.jpg

Projektin alkuvaiheessa totesimme, että palvelu tarvitsee kaiken kansan suuhun sopivan nimen; päädyimme Porokelloon. Nimi ja slogan kommunikoivat selkeästi, millaisen ratkaisun palvelu tarjoaa.

 

Logon suunnittelimme muistuttamaan painiketta ilmentääksemme palvelun helppokäyttöisyyttä. Monikanavaiseen viestintään määrittelimme graafisen ilmeen perustaksi värimaailman ja typografian.

mainostoimisto_puisto_arcticsuperfoods_pakkaukset3.jpgmainostoimisto_puisto_arcticsuperfoods_pakkaukset2.jpgmainostoimisto_puisto_arcticsuperfoods_pakkaukset.jpg

Kuvitimme Arctic Superfoodsin EVÄS-patukoille tunnistettavat pakkaukset, jotka henkivät puhtautta ja luonnonläheisyyttä. Tunnistettavan kuosin on voinut bongata vaikkapa Finnairin lennoilla, joilla mustikka- ja koivunlehtipatukka on saatavilla.

Tekstilogoa maustaa Arctic Superfoodsin käyttämät luonnon raaka-aineet. Tuotteet päätimme nimetä EVÄS-patukoiksi, jotta niiden ravintoarvo välittyisi heti kättelyssä.

mainostoimisto_puisto_arctic_warriors4.jpg

Yrttituotteiden pakkaussuunnittelussa haimme kahta funktiota: pakkauksen ilmeen tuli paitsi kertoa, mitä tuote pitää sisällään, myös näyttää hyvältä kodin hyllyllä.

Koska Ylläksen brändin ytimessä on Lapin luonto, tunnuksen tuli kommunikoida alueen vetovoimatekijöitä yhdessä uuden ”Luonnollisesti ykkönen” -sloganin kanssa. Uudessa tunnuksessa esiintyvät Ylläksen seitsemän tunturia ja kahdeksan vuodenaikaa luonnonilmiöineen.

Palvelumme

Työpaja Konsepti Brändistrategia Markkinointisuunnitelma Tuotteistus Nimi / slogan Ilme / identiteetti Tekstisuunnittelu Valokuvat Visualisointi Logo Printti ja julkaisut Pakkaukset Verkko ja digi Video ja TV Kuvitus
Show menu
Hide Menu