EN

Työpaja

Vierailimme pienessä Nessebyn kalastajakylässä tutustumassa yrittäjiin ja heidän palveluihinsa. Brändityöpajassa ruodittiin yrittäjä Edgarin tarinaa ja sielumaisemaa, joiden haluttiin näkyvän vahvasti myös markkinoinnissa. Työpajan pohjalta kiteytettiin yrityksen tavoiteidentiteetti ja luotiin viestintään bränditekstit. Ja ne kuningasrapu-leivät, huh! 

  • slide
  • slide

Arctic Superfoods tuo palan puhdasta pohjoista luontoa asvalttiviidakon keskelle. Brändin elementit syntyivät Puiston brändityöpajan tuloksena: hahmottelimme yhteistyössä asiakkaan kanssa brändin persoonan, kilpailuedut ja arvomaailman, joiden pohjalta suunnittelimme visuaalisen ilmeen, teroitimme viestinnän kärjet ja muotoilimme bränditarinan.

mainostoimisto_puisto_arctic_warriors.jpgmainostoimisto_puisto_arctic_warriors2.jpgmainostoimisto_puisto_arctic_warriors3.jpg

Myllytimme Arctic Warriorsin olemuksen Puiston brändityöpajan läpi. Visuaalisen ilmeen ja markkinointiviestien tuli kuvastaa niin yrttituotteiden sisukasta sisältöä kuin yrityksen maanläheisiä arvoja ja ronskia asennetta.

 

Maaliskuussa 2018 Arctic Warriors osallistui menestyksekkäästi Leijonan luola -televisio-ohjelmaan, jossa brändi-ilme sai erityiskiitosta raadilta täynnä liike-elämän säälimättömiä petoja.

Palvelumme

Työpaja Konsepti Brändistrategia Markkinointisuunnitelma Tuotteistus Nimi / slogan Ilme / identiteetti Tekstisuunnittelu Valokuvat Visualisointi Logo Printti ja julkaisut Pakkaukset Verkko ja digi Video ja TV Kuvitus
Show menu
Hide Menu