Brändistrategia

  • slide
  • slide

Arctic Superfoods tuo palan puhdasta pohjoista luontoa asvalttiviidakon keskelle. Brändin elementit syntyivät Puiston brändityöpajan tuloksena: hahmottelimme yhteistyössä asiakkaan kanssa brändin persoonan, kilpailuedut ja arvomaailman, joiden pohjalta suunnittelimme visuaalisen ilmeen, teroitimme viestinnän kärjet ja muotoilimme bränditarinan.

  • slide
  • slide
  • slide
  • slide

Kirkastimme Arktikumin brändin: uusimme visuaalisen ilmeen sekä selkeytimme talon olemuksen ja palvelut – mitä Arktikum on ja mitä se tekee? Mitä se antaa kävijälleen? Jäsensimme talon toimijoiden, Lapin maakuntamuseon ja Lapin yliopiston Arktisen keskuksen, roolit viestinnässä ja määrittelimme markkinoinnin ydinviestit.

mainostoimisto_puisto_arctic_warriors.jpgmainostoimisto_puisto_arctic_warriors2.jpgmainostoimisto_puisto_arctic_warriors3.jpg

Myllytimme Arctic Warriorsin olemuksen Puiston brändityöpajan läpi. Visuaalisen ilmeen ja markkinointiviestien tuli kuvastaa niin yrttituotteiden sisukasta sisältöä kuin yrityksen maanläheisiä arvoja ja ronskia asennetta.

 

Maaliskuussa 2018 Arctic Warriors osallistui menestyksekkäästi Leijonan luola -televisio-ohjelmaan, jossa brändi-ilme sai erityiskiitosta raadilta täynnä liike-elämän säälimättömiä petoja.

 

 

 

”Viime tilikaudella yrityksen liikevaihto yli kaksinkertaistui -- Misikankaan mukaan syynä on brändiuudistus, jossa tuotteiden nimiä lyhennettiin ja pakkauksista tehtiin harmonisempia.”

 

"Lapin yrttivelho", Johanna Pohjola, HS Viikko 31/2108

(Arctic Warriorsin tuotepäällikkö Katja Misikankaasta kertova juttu)

Ylläs oli Ykkönen, mutta uudella vuosituhannella muut tunturikeskukset tulivat rinnalle ja ohi. Vuonna 2017 suurimman ja kauneimman oli aika ottaa takaisin se, mikä sille kuuluu.

 

Uudistimme Ylläksen ilmeen ja brändin ​​​​vastaamaan paremmin alueen vetovoimatekijöitä. Ylläksestä tuli Luonnollisesti Ykkönen.

 

Ylläksen kestävät arvot soivat hienosti Puiston vastaavien kanssa.

"Koskematon luonto, tutkitusti maailman puhtain ilma, puhdas vesi ja ruoka ovat tekijöitä, jotka takaavat matkailun kestävän kasvun. Puiston kanssa saimme työstettyä näistä toimivan kokonaisuuden."

Janne-Juhani Haarma
Toimitusjohtaja, Visit Ylläs

Palvelumme

Työpaja Konsepti Brändistrategia Markkinointisuunnitelma Tuotteistus Nimi / slogan Ilme / identiteetti Tekstisuunnittelu Valokuvat Visualisointi Logo Printti ja julkaisut Pakkaukset Verkko ja digi Video ja TV Kuvitus
Show menu
Hide Menu