Harrinivan visuaalisuus taipuu tyylikkäästi myös painettuun materiaaliin. Brändiesitteessä valokuvat yrityksen ainutlaatuisista toimintaympäristöistä ja -tiloista pääsevät parrasvaloihin. Käsinpiirretyt kartat antavat esimakua elämyksistä erämaassa – samaa vivahdetta sovelsimme sopivasti myös ruoka- ja juomalistoihin.
Korjausratkaisujen asiantuntija Vastuuremontti halusi kertoa vahinkopalveluistaan kiinteistönomistajille. Suunnittelimme kohdennetun esitteen, joka kertoo kuinka toimia, kun epäilys kosteusvauriosta herää. Vastuuremontin palvelualttius ja lähestyttävyys ovat esitteessä framilla kuten muissakin markkinointimateriaaleissa.
Uudistuksessa täsmennetty typografia ja brändivärit tulevat kirkkaasti esiin Sähkötapion käyntikorteissa. Ulkoasu on selkeä ja jäsennelty.
Uusi luku Apukan tarinassa vaati myös uusia esitteitä. Visualisoimme muun muassa Apukan kesäaktiviteetit ja laitoimme ne kansien väliin. Jokainen aktiviteetti sai lisäksi oman kuvitetun tunnuksensa.
Puiston kädenjälki näkyy myös paikan päällä Väessä. Toteutimme kiipeilyreittien vaikeusasteista kertovan grades-taulun sekä otemerkit brändin visuaalisuuteen sointuvaksi. Väki sai meiltä myös yritysilmeensä mukaiset presentaatio- ja julistepohjat Google Slidesiin, jotta itse tuotettu markkinointiviestintä pysyy brändiraameissa.
Kauppakeskuksen ilme elää digimaailman lisäksi myös printeissä. Iloista ilmettä täydentävät tyyliin istuvat sisällöt, joissa kauppakeskuksen torniolainen persoona elää vahvasti mukana – näe sie!
Culture Passin leikkisä graafinen ilme ja voimakas keltainen väri tekevät esitteestä ja muista printtimateriaaleista hauskasti erottuvat ja houkuttelevat tutustumaan kiinnostaviin käyntikohteisiin.
Laadimme Skábmalle esitteen, jonka laajat kuvapinnat ja tiiviit tekstikuvaukset antavat tuntumaa ainutlaatuisen kelomajan tarjoamiin elämyksiin niin sisällä kuin ulkona.
Mukavasti käteen sopiva esite on visuaalisesti viehättävä kokonaisuus, joka avaa kulttuuritalon sisältöä ja mahdollisuuksia. Ulkokannet kertovat Korundin puitteista ja tarjonnasta, sisäaukeama taas kurkistaa Lapin kamariorkesterin ja Rovaniemen taidemuseon ovista sisään. Suunnittelimme informatiivisen tekstisisällön suomeksi ja englanniksi.
Matkailuyrityksen täytyy kyetä vangitsemaan matkanjärjestäjien huomio. Luvattumaalle suunnittelemamme tulostettavat tuotekortit kertovat kohteen palveluista uuden brändin mukaisella visuaalisella ilmeellä.
Ulkoministeriö kertoo ajankohtaisviestinnällään muun muassa kehitysyhteistyön määrärahojen käytöstä ja humanitaarisesta avusta. Selkeytämme julkaisujen kokonaisuutta infografiikoilla.
Ulkoministeriön julkaisema Kehityslehti käsittelee kehityskysymyksiä ja kehitysyhteistyötä. Lehden juttujen tueksi tekemämme kuvitukset ja infografiikat havainnollistavat monimutkaisia asioita, jotka pysäyttävät ja herättävät lukijan mielenkiinnon.
Jaottelimme Ylläksen vuoden kahdeksaan ja paketoimme kansien väliin. Väreillä ja visuaalisilla elementeillä leikittelevää esitettä on mukava silmäillä, ja esiin nostetut aktiviteetit, tapahtumat ja ilmiöt ovat helposti omaksuttavissa – katso tästä.
Olemme vastanneet kymmenien UArcticin julkaisujen, markkinointimateriaalien ja tapahtumien visuaalisesta ilmeestä.
Porokello tarvitsi graafisesta ilmeestä monimuotoisia sovelluksia markkinointimateriaaleihin, joita käytettiin kampanjoissa, tempauksissa ja tapahtumissa.
Uudistimme Teatterin esitteen formaatin, ulkoasun ja sisällön, tarkoituksena tavoittaa nuorempaa kohdeyleisöä kanta-asiakkaita unohtamatta. Tiesimme onnistuneemme, kun esite sai kehuja paikallislehden tekstiviestipalstalla, joka tunnetaan paremmin risuista kuin ruusuista.
Arktikumin esite antaa tietoa talosta ja yleiskuvan sinne kohdistuvasta vierailusta. Esite on saatavilla kymmenellä eri kielellä.
Arctic Warriorsin esite sekä avaa yrityksen toimintaa ja filosofiaa että kertoo sen tekemistä tuotteista ja raaka-aineista. Molemmille aiheille on oma puolensa esitteestä, jotka erotimme toisistaan erivärisillä pohjilla – yrityksen tarina vaalealla ja tuotetiedot tummalla.